Zainteresowała Cię nasza oferta? Chciałbyś dopisać dłużników? Masz kłopot z obsługą systemu? Kliknij i podaj swój telefon. Oddzwoni do Ciebie nasz Specjalista.
BEZPŁATNE SPRAWDZANIE KONTRAHENTA
Aby poprawnie dokonać weryfikacji kontrahenta należy wprowadzić właściwy NIP wyszukiwanego podmiotu.
Subskrypcja Newslettera EGF
Rozdział V.
Sprzeciwy
§ 20
- Dłużnik, który w wystawionej na sprzedaż wierzytelności występuje jako zobowiązany, ma możliwość wniesienia sprzeciwu co do jej sprzedaży. Sprzeciwy można wnosić drogą pisemną, internetową, przez SMS, telefonicznie lub poprzez bezpośredni kontakt z wierzycielem (Klientem), który powiadomi o tym Administratora.
- W przypadku wniesienia sprzeciwu za pośrednictwem Administratora, zawiesza on publikację oferty i informuje o treści sprzeciwu Klienta.
- W przypadku wniesienia sprzeciwu poprzez bezpośredni kontakt z wierzycielem (Klientem), ten zobowiązany jest do niezwłocznego podjęcia jednej z decyzji określonych w paragrafie poniższym.
§ 21
- Po wniesieniu sprzeciwu przez Dłużnika, Klient jest zobowiązany do:
- w przypadku, gdy sprzeciw jest zdaniem Klienta zasadny - niezwłocznego usunięcia z Giełdy lub odpowiedniego skorygowania oferty sprzedaży wierzytelności;
- w przypadku, gdy sprzeciw jest zdaniem Klienta nieuzasadniony - potwierdzenia istnienia zobowiązania, co spowoduje opublikowanie oferty sprzedaży wierzytelności bez zachowania terminu o którym mowa w § 15.
- Brak reakcji Klienta na sprzeciw w terminie do 60 dni od daty powiadomienia przez Administratora o jego wniesieniu spowoduje usunięcie oferty sprzedaży wierzytelności z Giełdy.
- Każde wniesienie sprzeciwu spowoduje zamieszczenie przy sprzedawanej wierzytelności informacji: "Uwaga wierzytelność może być sporna".
- Klient ma możliwość, na mocy odrębnej umowy, powierzenia usługi mającej na celu podjęcie przez Departament Mediacji i Arbitrażu mediacji z wierzycielem, który nie skorzystał, w przypadku tej samej wierzytelności, z usługi opisanej w Rozdziale IX niniejszego regulaminu