Regulamin KGWZasady przetwarzania danych osobowychCennik KGW

Zainteresowała Cię nasza oferta? Chciałbyś dopisać dłużników? Masz kłopot z obsługą systemu? Kliknij i podaj swój telefon. Oddzwoni do Ciebie nasz Specjalista.

więcej

BEZPŁATNE SPRAWDZANIE KONTRAHENTA

Aby poprawnie dokonać weryfikacji kontrahenta należy wprowadzić właściwy NIP wyszukiwanego podmiotu.

WYSZUKIWARKA

FORMULARZ

Subskrypcja Newslettera EGF

więcej

Ułatwiamy życie i pracę wierzycielom

Rozdział IX.
Zlecenie do Departamentu Mediacji i Arbitrażu

§ 25

  1. Klient ma możliwość zlecenia usługi, zwanej dalej "zleceniem", polegającej na przeprowadzeniu mediacji z jego dłużnikiem.
  2. W ramach zlecenia Departament Mediacji i Arbitrażu  zobowiązuje się do:
    • potwierdzenia otrzymania przez dłużnika Powiadomienia z systemu Krajowej Giełdy Wierzytelności,
    • weryfikacji danych teleadresowych dłużnika zamieszczonych w systemie Krajowej Giełdy Wierzytelności,
    • weryfikacji, z wykorzystaniem ogólnodostępnych zbiorów danych, zdolności  dłużnika do uregulowania płatności,
    • przeprowadzenia mediacji i negocjacji w zakresie sposobu oraz terminu zapłaty wierzytelności, w formie kontaktu korespondencyjnego, telefonicznego lub poprzez kontakt osobisty; wybór formy kontaktu należy do Departamentu Mediacji i Arbitrażu.
  3. Zlecenie uważa się za przyjęte z chwilą elektronicznego potwierdzenia przyjęcia zlecenia przez Departament Mediacji i Arbitrażu.
  4. Czas realizacji zlecenia wynosi maksymalnie dwadzieścia jeden dni. Czas ten może ulec zmianie w przypadku zaistnienia szczególnych okoliczności, za zgodą Klienta i Departamentu Mediacji i Arbitrażu.
  5. Składając zlecenie Klient upoważnia jednocześnie Departament Mediacji i Arbitrażu do ustanawiania w jego imieniu mediatorów i pełnomocników do realizacji zlecenia.
  6. Korespondencja pomiędzy Departamentem Mediacji i Arbitrażu a Klientem odbywa się za pośrednictwem e-mail Klienta.
  7. Klient może zlecić przygotowanie raportu z czynności, o których mowa w § 25 ust. 1 i 2, przeprowadzonych przez Departament Mediacji i Arbitrażu.

§ 26

  1. Za przekazanie każdego zlecenia do Departamentu Mediacji i Arbitrażu, z konta Klienta w systemie informatycznym Giełdy, może być potrącana jednorazowa, bezzwrotna opłata w wysokości określonej w aktualnym Cenniku.
  2. W przypadku zaspokojenia wierzytelności Klienta, w całości lub w części (w tym: cesji wierzytelności, potrącenia ustawowego i umownego, kompensaty, odnowienia, przejęcia długu, zaspokojenia przez osobę trzecią, zwolnienia z długu i innych przypadków wygaśnięcia roszczenia) w okresie obsługi zlecenia lub w terminie do 30 dni od daty jego zakończenia, Klient jest zobowiązany do zapłacenia wynagrodzenia prowizyjnego, w wysokości określonej w aktualnym Cenniku.
  3. Za przygotowanie raportu wskazanego w § 25 ust. 7, z konta Klienta w systemie informatycznym Giełdy, może być potrącana jednorazowa, bezzwrotna opłata w wysokości określonej w aktualnym Cenniku.